dimarts, 27 d’agost del 2013

ⓣⓞⓡⓝⓐⓓⓐ ⓐ ⓛ'ⓔⓢⓒⓞⓛⓐ

Sí, sí, l'estiu ja s'acaba... Quina llàstima! -pensareu. Amb lo bé que s'està a la piscineta, prenent el Sol a la platgeta... però d'aquí poc ja comença altre cop el curs, les responabilitats, els exàmens... uff... Només de pensar-hi ja se'm posa la pell de gallina. M'agradaria tenir vacances eternes... Però segurament me'n cansaria, perquè els moments únics són els que ens agradarien que duressin per sempre, però si duressin per sempre ja no serien únics!!.. Tornant al tema, carregueu les maletes i sobretot aprofiteu aquest últims dies estiuencs, exprimiu-los al màxim, que d'aquí poc ja s'acaba la bona vida!

2 comentaris:

  1. Hola Maria!
    Moltes gràcies pel comentari al meu blog. T'he trobat el teu. M'encanta la teva caseta virtual!!!
    Jo també estic esgarrapant les últimes hores a l'estiu. Començo el dilluns 2, amb reunions (sóc profe d'Insti). Aprofita les hores de descans que després el curs es fa llarg!!!!
    Petonets,
    Pilarín

    ResponElimina
  2. Tens tota la raó! :) Merci pels comentaris, Pilarín!

    ResponElimina

Gràcies per comentar!! Les vostres peticions i opinions fan aquest blog encara més maravellós:)